Euros
Euros to pierwszy koń wiatru i jest ogierem. Można jeździć z nim przez oceany dzięki temu zwiększa się jego siła wiatru lub można też jeździć z nim ponad górami wtedy zwiększają się jego umiejętności. Przejażdżki po po równinach zwiększają jego siłę i zarówno umiejętności. Do wieku 3100 gdy jego siła wiatru osiągnie 100 % Euros rozpęta burzę. Kiedy burza przeminie otrzymamy któryś z poniższych przedmiotów :
czarna orchidea
diament
niespodziankę
Kierunek jego wiatru określają umiejętności i zarówno punkty siły wiatru które koń otrzymuje podczas przejażdżek i jak upominki które zdobywa podczas burzy. Kiedy wiatr wskaże dany kierunek Euros może otrzymać premię lub stracić swoje umiejętności w danym dniu.
Boreasz
Boreasz jest drugim koniem wiatru i również jest ogierem. Tak jak z Eurosem można jeździć z nim przez oceany i ponad górami żeby zwiększyć jego siłę wiatru i umiejętności. Kiedy wybierzemy się z nim na przejażdżkę po równinach zwiększą się jego umiejętności i siła wiatru. Do wieku 3100 gdy jego siła wiatru osiągnie 100 % Boreasz rozpęta burze. Kiedy burza przeminie otrzymamy któryś z poniższych przedmiotów :
puszka pandory
diament
niespodziankę
Kierunek jego wiatru określają umiejętności i zarówno punkty siły wiatru które koń otrzymuje podczas przejażdżek i jak upominki które zdobywa podczas burzy. Kiedy wiatr wskaże dany kierunek Boreasz może otrzymać premię lub stracić swoje umiejętności w danym dniu.
Zefir
Zefir jest trzecim koniem wiatru i tak jak po przednie konie wiatru też jest ogierem. Można z nim jeździć przez oceany i ponad górami. Dzięki tym przejażdżką zwiększają się jego umiejętności i siła wiatru. Przejażdżki przez równiny zwiększają jego umiejętności i siłę wiatru . Do wieku 3100 gdy jego siła wiatru osiągnie 100 % Zefir rozpęta burzę. Kiedy burza przeminie otrzymamy któryś z poniższych przedmiotów:
różdżka płodności
diament
niespodziankę
Kierunek jego wiatru określają umiejętności i zarówno punkty siły wiatru które koń otrzymuje podczas przejażdżek jak i upominki które zdobywa podczas burzy. Kiedy wiatr wskaże dany kierunek Zefir może otrzymać premię lub stracić swoje umiejętności danego dnia.
Notos
Notus jest trzecim koniem wiatru jest ogierem. Można z nim jeździć przez oceany i ponad górami. Dzięki tym przejażdżką zwiększają się jego umiejętności i siła wiatru. Przejażdżki przez równiny zwiększają jego umiejętności i siłę wiatru . Do wieku 3100 gdy jego siła wiatru osiągnie 100 % Notus rozpęta burzę. Kiedy burza przeminie otrzymamy któryś z poniższych przedmiotów:
zestaw bonusowy
diament
niespodziankę
Kierunek jego wiatru określają umiejętności i zarówno punkty siły wiatru które koń otrzymuje podczas przejażdżek jak i upominki które zdobywa podczas burzy. Kiedy wiatr wskaże dany kierunek Notus może otrzymać premię lub stracić swoje umiejętności danego dnia.
Caicias
Caicias jest piątym koniem wiatru. Jego płeć to ogier. Można z nim się wybrać na przejażdżki po oceanie lub przez góry w celu zwiększenia jego umiejętności.
Jazda ponad równiny zwiększa umiejętności i siłę wiatru. Aż do 3100 roku życia kiedy jego siła wiatru wzrośnie do 100 % będzie mógł w stanie rozpętać burzę. Kiedy burz przeminie otrzymamy któryś z poniższych upominków :
Upominek Hestii
diament
niespodziankę
Kierunek jego wiatru określa jakie ma umiejętności lub punktów siły wiatru który Caicias wygrywa podczas przejażdżki. Gdy wiatr jest z określonym kierunku, Caicias może również otrzymać bonus umiejętności lub karę dla bieżącego dnia.
Lips
Lips jest szóstym koniem wiatru. Jego płeć to ogier. Można z nim się wybrać na przejażdżki na oceanach by zwiększyć jego siłę wiatru albo ponad górami aby zwiększyć jego umiejętności. Przejażdżki przez równiny zwiększają jego siłę wiatru i umiejętności. Do wieku 3100 gdy jego siła wiatru osiągnie 100 % będzie on w stanie rozpętać burzę. Po jej przeminięciu będziesz miał szansę otrzymać któryś z poniższych upominków :
Wyzwanie Tytanów
Diament
Niespodzianka
Kierunek wiatru określa umiejętności lub punktów siły wiatru, że Lips wygrywa podczas przejażdżki. Gdy wiatr jest z określonym kierunku, Lips może również otrzymać bonus umiejętności lub karę dla bieżącego dnia.
Apeliotes
Apeliotes jest siódmym koniem wiatru . Można z nim jeździć przez oceany i ponad górami. Dzięki tym przejażdżkom zwiększają się jego umiejętności i siła wiatru. Przejażdżki przez równiny zwiększają jego umiejętności i siłę wiatru . Do wieku 3100 gdy jego siła wiatru osiągnie 100 % Apeliotes rozpęta burzę. Kiedy burza przeminie otrzymamy któryś z poniższych przedmiotów:
Zestaw Harmonii
Diament
Niespodziankę
Kierunek jego wiatru określa jakie ma umiejętności lub punktów siły wiatru który Apeliotes wygrywa podczas przejażdżki. Gdy wiatr jest z określonym kierunku, Apeliotes może również otrzymać bonus umiejętności lub karę dla bieżącego dnia.
Skeiron jest ósmym koniem wiatru i tak jak pozostałe jest ogierem. Można z nim jeździć na przejażdżki po górach i nad oceanami. Dzięki tym przejażdżkom zwiększa się jego siła wiatru i umiejętności. Przejażdżka ponad równiny zwiększa jego siłę jak i zarówno siłę wiatru. Do 3100 roku życia gdy jego siła będzie wynosiła 100% rozpęta burzę dzięki której można zdobyć następujące upominki :
Woda młodości
Diament
Niespodziankę
Kierunek jego wiatru określa jakie ma umiejętności lub punktów siły wiatru który Skeiron wygrywa podczas przejażdżki. Gdy wiatr jest z określonym kierunku, Skeiron może również otrzymać bonus umiejętności lub karę dla bieżącego dnia.
Lapyx
Lapyx jest szóstym koniem wiatru. Jego płeć to ogier. Można z nim się wybrać na przejażdżki na oceanach by zwiększyć jego siłę wiatru albo ponad górami aby zwiększyć jego umiejętności. Przejażdżki przez równiny zwiększają jego siłę wiatru i umiejętności. Do wieku 3100 gdy jego siła wiatru osiągnie 100 % będzie on w stanie rozpętać burzę. Po jej przeminięciu będziesz miał szansę otrzymać któryś z poniższych upominków :
piorun Zeusa
Diament
Niespodziankę
Kierunek jego wiatru określają umiejętności i zarówno punkty siły wiatru które koń otrzymuje podczas przejażdżek jak i upominki które zdobywa podczas burzy. Kiedy wiatr wskaże dany kierunek Lapyx może otrzymać premię lub stracić swoje umiejętności danego dnia.
Libonotos
Libonotos jest jednym z boskich koni Wiatru.
Możesz jeździć na nim poprzez oceany, aby zwiększyć siłę jego wiatru, bądź ponad górami, aby zwiększyć jego umiejętności.
Przejażdżki przez równiny zwiększają zarówno poziom umiejętności, jak i siłę wiatru.
Do wieku 3100, gdy tylko siła wiatru konia Libonotos osiągnie 100 %, będzie on w stanie rozpętać burzę.
Kiedy przeminie, otrzymasz któryś z następujących przedmiotów:
Łzy Afrodyty
Diament
kolejną niespodziankę
Kierunek wiatru określa zarówno umiejętności oraz punkty siły wiatru, które koń Libonotos otrzymuje podczas przejażdżek, jak i upominki zdobywane podczas burzy.
Gdy wiatr wskazuje dany kierunek, koń Libonotos może otrzymać premię lub stracić umiejętności w danym dniu.
Tarkiusz
Trakiusz jest jednym z boskich koni Wiatru.
Możesz jeździć na nim poprzez oceany, aby zwiększyć siłę jego wiatru, bądź ponad górami, aby zwiększyć jego umiejętności.
Przejażdżki przez równiny zwiększają zarówno poziom umiejętności, jak i siłę wiatru.
Do wieku 3100, gdy tylko siła wiatru konia Trakiusz osiągnie100 %, będzie on w stanie rozpętać burzę.
Kiedy przeminie, otrzymasz któryś z następujących przedmiotów:
Klepsydra Kronosa
Diament
kolejną niespodziankę
Kierunek wiatru określa zarówno umiejętności oraz punkty siły wiatru, które koń Trakiusz otrzymuje podczas przejażdżek, jak i upominki zdobywane podczas burzy.
Gdy wiatr wskazuje dany kierunek, koń Trakiusz może otrzymać premię lub stracić umiejętności w danym dniu.
Lapyx
Lapyx jest szóstym koniem wiatru. Jego płeć to ogier. Można z nim się wybrać na przejażdżki na oceanach by zwiększyć jego siłę wiatru albo ponad górami aby zwiększyć jego umiejętności. Przejażdżki przez równiny zwiększają jego siłę wiatru i umiejętności. Do wieku 3100 gdy jego siła wiatru osiągnie 100 % będzie on w stanie rozpętać burzę. Po jej przeminięciu będziesz miał szansę otrzymać któryś z poniższych upominków :
piorun Zeusa
Diament
Niespodziankę
Libonotos
Libonotos jest jednym z boskich koni Wiatru.
Możesz jeździć na nim poprzez oceany, aby zwiększyć siłę jego wiatru, bądź ponad górami, aby zwiększyć jego umiejętności.
Przejażdżki przez równiny zwiększają zarówno poziom umiejętności, jak i siłę wiatru.
Do wieku 3100, gdy tylko siła wiatru konia Libonotos osiągnie 100 %, będzie on w stanie rozpętać burzę.
Kiedy przeminie, otrzymasz któryś z następujących przedmiotów:
Łzy Afrodyty
Diament
kolejną niespodziankę
Kierunek wiatru określa zarówno umiejętności oraz punkty siły wiatru, które koń Libonotos otrzymuje podczas przejażdżek, jak i upominki zdobywane podczas burzy.
Gdy wiatr wskazuje dany kierunek, koń Libonotos może otrzymać premię lub stracić umiejętności w danym dniu.
Tarkiusz
Trakiusz jest jednym z boskich koni Wiatru.
Możesz jeździć na nim poprzez oceany, aby zwiększyć siłę jego wiatru, bądź ponad górami, aby zwiększyć jego umiejętności.
Przejażdżki przez równiny zwiększają zarówno poziom umiejętności, jak i siłę wiatru.
Do wieku 3100, gdy tylko siła wiatru konia Trakiusz osiągnie100 %, będzie on w stanie rozpętać burzę.
Kiedy przeminie, otrzymasz któryś z następujących przedmiotów:
Diament
kolejną niespodziankę
Gdy wiatr wskazuje dany kierunek, koń Trakiusz może otrzymać premię lub stracić umiejętności w danym dniu.
Aeolus
Aeolus jest jednym z koni wiatru
Można na nim jeździć po przez oceany aby zwiększyć jego siłę wiatru lub ponad górami żeby zwiększyć jego umiejętności. Przejażdżki na równinach zwiększają umiejętności i siłę. Do wieku 3100, gdy tylko siła wiatru konia Aeolus osiągnie 100 %, będzie on w stanie rozpętać burzę. Po jej ucichnięciu możemy otrzymać poniższe upominki:
objęcia Morfeusza
diament
niespodziankę
Kierunek wiatru określa zarówno umiejętności oraz punkty siły wiatru, które koń Aeolus otrzymuje podczas przejażdżek, jak i upominki zdobywane podczas burzy.
Gdy wiatr wskazuje dany kierunek, koń Aeolus może otrzymać premię lub stracić umiejętności w danym dniu.
Można na nim jeździć po przez oceany aby zwiększyć jego siłę wiatru lub ponad górami żeby zwiększyć jego umiejętności. Przejażdżki na równinach zwiększają umiejętności i siłę. Do wieku 3100, gdy tylko siła wiatru konia Aeolus osiągnie 100 %, będzie on w stanie rozpętać burzę. Po jej ucichnięciu możemy otrzymać poniższe upominki:
objęcia Morfeusza
diament
niespodziankę
Kierunek wiatru określa zarówno umiejętności oraz punkty siły wiatru, które koń Aeolus otrzymuje podczas przejażdżek, jak i upominki zdobywane podczas burzy.
Gdy wiatr wskazuje dany kierunek, koń Aeolus może otrzymać premię lub stracić umiejętności w danym dniu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz